Klacht: geen email meer kunnen gebruiken

op 07 oktober 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 weken kan ik niet inloggen in mijn webmail. Tele2 een paar keer geprobeerd te bellen maar meerdere malen lang in de wacht gestaan. Eindelijk gelukt, de telefoniste heeft uitgezocht waarom ik niet kan inloggen: er staat een blokkade op, door te weinig gebruikt.!
Ik gebruik mijn account al jaren meerdere malen per week dus dat kan het niet zijn.
Toch is het zo en ze kunnen de blokkade ook niet meer verwijderen. Advies: neem een ander email account. Ik kan dus niet meer bij mijn mail, die binnen is gekomen, in mijn archief zit enz. Voor mij een enorme blammage!!!! Op de vraag hoe nu? is het antwoord: wij kunnen niets doen.!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn mail die in de mailbox en archief zit hebben, dan zal ik met enorme grote spoed een andere provider zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elhode