Klacht: Foutje van tele2. Nu geen internet en tv meer. Kan niet werken de komende weken. Zit midden in een verhuizing.

op 28 maart 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Heb afgelopen week mijn verhuizing doorgegeven. Per 22 april zou mijn tele2 internet en televisie worden overgesloten op mijn nieuwe adres. Vanochtend opeens geen tv meer. Na bellen blijkt dat ze de verkeerde datum hebben ingevoerd en het internet wordt straks ook afgesloten. Ben leerkracht en werk al 2 weken thuis om kinderen op afstand les te kunnen geven. De komende weken kan ik dus niet mijn werken uitvoeren en krijgen kinderen dus geen onderwijs. Weet ook niet of ik dan wel geld krijg van mijn werk. Ook moet ik nog veel dingen voor mijn verhuizing regelen die ik dus nu niet kan regelen.

Als tele2 dit z.n.m. oplost. Binnen nu en 1 dag zodat ik mijn werk kan uitvoeren en niet in de financiële problemen komen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Basschellinger