Klacht: Foutieve factuur, volledig afgesloten

op 06 mei 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In Maart 2020 berekende Tele2 (na de fusering) uit eigen initiatief een afkoopsom voor 1 van mijn zakelijke abonnementen. Hier direct contact over gezocht en dit zou hersteld worden. Uiteraard gebeurde dit niet en ontving ik herinneringen. Ik heb contact gehad met een medewerker en die zou zorgen dat de factuur on hold kwam te staan tijdens het onderzoek.
Ik heb een mail ontvangen van deze medewerker dat ze nog niet helemaal helder had waar de fout nu vandaan kwam en dit ging overleggen met een senior van de afdeling. Hierop heb ik niets meer gehoord.
Vandaag kwam ik tot de conclusie dat al mijn zakelijke abonnementen zijn geblokkeerd. De factuur is dus helemaal niet on hold gezet en ik kon ook niemand meer bereiken op het nieuwe telefoonnummer van Tele2. Dit was voor particulieren werd mij vertelt.

SCHANDALIG! In deze tijd zijn onze klanten al schaars, laat staan als we niet bereikbaar zijn.

Annuleren van de foutieve factuur, juist opstellen van een goede factuur zodat ik die kan betalen en dit achter me kan laten.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lenti