Klacht: Eenzijdige beëindiging abonnement

Vijver-A op 02 februari 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

9 Januari jl kreeg ik een email waarin mij werd medegedeeld dat ik een contract beëindiging had aangevraagd, aangezien dit binnen de contractperiode liep moest ik een boete betalen van € 216.
Letterlijke tekst uit email is :We hebben het verzoek om uw abonnement te beëindigen in behandeling genomen
Wilde ik alsnog klant blijven dan moest ik contact opnemen met de klantenservice. Het afkomstige email adres was geen no-reply emailadres dus een email teruggestuurd dat ik dit inderdaad niet wilde, het waarschijnlijk berustte op een misverstand en ik het geheel ongedaan wilde maken.
Verder nooit meer aan gedacht, tot ik gisteren ineens afgesloten was. Bleek dat er een oudere factuur open stond, deze direct betaald en het betaalbewijs gemaild zoals aangegeven stond zodat ik weer aangesloten kon worden.
Blijkt dat mijn abonnement is gestopt vanwege de openstaande post, en dus niet (zoals in mail stond) omdat ik dat wilde.
Ik kan nu (volgens verschrikkelijk onbehulpzame medewerker) van tele2 niet meer aangesloten worden… ondanks dat alles is betaald.
Communicatie in dit geheel was verschrikkelijk onduidelijk, duidelijker was om te vertellen wat de reden van de afsluiting was ipv de suggestie wekken dat IK dit had aangevraagd. Dan was de actie mijnerzijds anders geweest en was dit alles voorkomen.

Weer aangesloten worden en terugstorten van de laatste factuur met € 216 afkoopkosten

Bericht van Tele2

11 jaren geleden - Tele2 is actief op veel verschillende social media kanalen. Met ingang van januari 2013 heeft Tele2 daarom besloten om niet langer actief te zijn op Klacht.nl. We willen ons volledig focussen op onze andere contactkanalen en helpen je graag daar verder. Heb je vragen over of ervaar je problemen met de diensten van Tele2, stel je vraag dan eens op ons forum; https://forum.tele2.nl/. Daarnaast heb je de mogelijkheid om te chatten met een medewerker, je vraag te stellen aan de Virtuele Assistent of bekijk de andere mogelijkheden op www.tele2.nl

Alle klachten die gemeld zijn door