Klacht: Dubbel abonnement afschrijven

op 06 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt al maanden dubbele abonnement kosten afgeschreven. Dit schijnt nogal moeilijk te corrigeren. Het is al opgelopen tot 180 euro. Elke keer loze beloftes. Afspreken die niet nagekomen worden. Dreigen met afsluiten als ik MIJN geld storneer. Dan kunnen ze opeens wel contact opnemen.
Ik wil mijn geld terug

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg en voortaan het goede bedrag afgeschreven wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pathoogt