Klacht: dreigingen sms mail achterstallige bedragen , afsluiting

op 24 juni 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Geachte heer/mevrouw,

Ik wordt elke maand benaderd en lastig gevallen door Tele 2. Er is volgens hun elke keer een achterstallig bedrag die moet worden betaald. Ik vind het vreemd, en heb in afgelopen tijd elke keer moeten betalen want wordt er gedreigd met afsluiting internet gebruik.
Ik wordt er niet goed van. Ik ben recent verhuisd en wilde mijn internet laten verzetten op het nieuw adres, maar hun zeiden dat het gaat om een nieuw abonnement. Ik werd op de hoogte gebracht voor een aansluitingsdatum, maar dit is niet gebeurd omdat er een storing was, zodat ze dit hebben verzet tot er een monteur kwam en het duurde weer 5 dagen voordat het internet werkte. Ik heb hun ook een bericht gestuurd dat ik wilde opzeggen, en ook dat de maandelijkse betaling moet worden aangepast want ik ontving aansluiting pas na deze 5 dagen. Maar ik kreeg geen gehoor over deze opzegging. Ik heb Tele 2 een Klachtbrief vorig week gestuurd en heb ook om een opzegging gevraagd, ik kreeg hierop geen antwoord, tot mijn verbazing zag ik vandaag dat hun mij hebben bij een incasso bureau aangemeld, dit is een dubieus bedrijf

Ik hoop op een spoedig oplossing

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carisse