Klacht: Bus rijdt voor mijn neus weg bij station Schothorst

op 03 juni 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Gisteren arriveerde ik na een lange reis met de IC van 19:54 uur uit Amersfoort om 19:58 uur op Amersfoort Schothorst. De bus (bus 7) stond al klaar, maar deed vlak voordat ik kon instappen de deuren dicht en reed weg. Ik was minder dan 5m van de bus verwijderd toen dit gebeurde. Ik vind dit echt niet kunnen en ben hier bijzonder boos over!

Ik wil dat u de chauffeurs erop wijst dat zij (meethalte of geen meethalte!) passagiers met zware bagage de kans moeten geven om in te stappen in plaats van zonder op of om te kijken weg te rijden. Ik had een rolkoffer bij mij, dus is het vrijwel uitgesloten dat de chauffeur in kwestie mij niet heeft horen aankomen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht Freek1951

3 maanden geleden - Deze klacht is uiteraard niet voor Tele2 bestemd, maar voor busbedrijf Syntus Utrecht, ook wel Keolis genoemd.Met vriendelijke groet, Freek Hooning

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Freek1951