Klacht: buitenland bellen

boykepuk op 11 januari 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik kan in het buitenland niet bellen, wel sms versturen en ontvangen en gebeld worden. heb al eerder met jullie contact gezocht en toen heeft tele 2 mij verzekerd dat ik in het buitenland kon bellen, maar het gaat nog steeds niet.contact met tele 2 gaat heel slecht hoor hier niets meer over, heb de gsm nu een jaar en telkens als ik in het buitenland wil bellen gaat dit niet,steeds wordt er gezegd door een medewerker dat ik een 1 voor mijn pincode moet toetsen, wat ik ook doe natuurlijk anders kan ik ook geen sms versturen en ontvangen en gebeld worden ik wordt hier echt moe van dat dit niet wordt opgelost.

dat ik ook kan bellen vanuit het buitenland
dus dat alles werkt zoals het hoort.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 januari 2012 om 10:34 geantwoord

Tele2 betreurt het dat de klant problemen ervaart met mobiel bellen in het buitenland. Volgens onze gegevens heeft het laatste contact met de klantenservice hierover plaats gevonden op 31 augustus 2011. Er bleek toen een blokkering van kracht die inmiddels is verwijderd. Wanneer de klant het toestel nu aan en uit doet zou het probleem verholpen moeten zijn. Indien dit niet het geval is adviseren wij de klant nogmaals contact op te nemen met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html Zodat er alsnog een passende oplossing geboden kan worden. Voor het ongemak heeft de klant destijds een vergoeding gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door