Klacht: Bos Incasso

op 14 februari 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Zoals in mijn vorige klacht (waarop overigens nooit antwoord is gekomen) te lezen is, ben ik op 1 juni 2018 uitgeporteerd naar telfort ivm geen dekking op mijn mobiel.
Ik zou het toestelkrediet in maandelijkse termijnen aflossen, dit heb ik zwart op wit.
Echter werd er toch het hele resterende bedag afgeschreven, ik heb gebeld en ik moest het bedrag storneren en dan de 1e termijn zelf overmaken. Dit heb ik gedaan, ook de maanden erop heb ik het zelf overgemaakt, omdat incasso’s uitbleven.
Opeens ontving ik van Bos incasso een brief met daarop het hele bedrag dat ik aan het begin van de uitportering nog moest betalen.
Hierop heb ik gebeld met tele2 en zei gaven mij te kennen dat dit niet klopte en dat ik gewoon de trmijnen moest betalen. Omdat het al zoveel ellende had gegeven, besloot ik om het resterende bedrag (na aftrek van de al betaalde termijnen) in 1 keer over te maken naar tele2.
Di heb ik gedaan en contact opgenomen met Bos, zei zeiden ja u moet dat geld naar ons overmaken, waarop ik zei dat het hele bedrag al betaald was aan tele2, ik heb hiervan bewijzen gestuurd naar bos via hun website met een bezwaar, op hun advies. Ook heb ik weer opnieuw contact opgenomen met tele2, nee zeiden ze er staat niets meer open, wij zorgen dat het dossier bij Bos wordt terug getrokken.
Ik vertrouw er niet blindelings meer op en bel elke keer naar Bos, en krijg steeds te horen dat tele2 nog geen contact met hen heeft gehad.
Ik denk dat ik al wel 100 keer heb gebeld met tele2 en elke keer hetzelfde verhaal, of ik zal terug gebeld worden of het zal over 2 dagen opgelost zijn, maar niets van dit is waar.
Nu krijg ik gisteren van tele2 een email met onderstaande tekst;

Beste mevrouw ………,

Alle facturen zijn betaald en het incassodossier is teruggetrokken.
Onze excuses voor het ongemak!

Dus ik bel zojuist naar Bos incasso en wat krijg ik te horen, nee hoor mevrouw, wij hebben nog steeds geen terug koppeling gekregen van tele2.

Ik vind het ongehoord en onbeschoft, dat ik nu een BKR en een Preventel registratie heb door fouten van tele2.

Als tele2 nu eindelijk eens zijn werk doet, het doessier terug trekt bij Bos incasso en op zijn minst de tijd vergoedt die ik hierin heb moeten stoppen, over de kosten nog maar te zwijgen.
En het zou fijn zijn als deze klacht nu ook eens doorgestuurd enof beantwoord wordt, ipv net als de vorige 2 klachten niets ermee gebeurt.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J Korporaal