Klacht: blokkeren van zonnet account

op 14 mei 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 mei heb ik in de morgen mijn zonnet mail account nog gebruikt na de middag was dit plotseling geblokkeerd (misbruik of te lange inactiviteit)
Dit mail account gebruik ik ongeveer 20 jaar en is overgegaan naar Tele 2
Aangezien ik geen andere diensten afneem kunnen ze mij niet helpen ik heb nl geen klanten nummer.
Om een klacht bij Tele2 in te dienen heb je weer een klant nummer nodig. Via de chat te weten gekomen dat je bij klant nummer B0000000000 kunt invullen om dit te omzeilen.
De mails die in mijn zonnet account staan beschouw ik als mijn eigendom. Ik heb geen zicht op wat er met mijn gegevens is gebeurd, hoe moet ik deze actie noemen ?

Gewenste Oplossing:

Indien Tele 2 mijn account vrij geeft zodat ik zo snel mogelijk alle info kan veilig stellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ardowillaert