Klacht: Bkr oplossen

op 06 maart 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik en mijn partner hebben een huis gekocht. Onze hypotheek werd afgewezen Ivm BKR registratie.
De BkR registratie is afkomstig van Tele2.
Dit is onterecht, de portemonnee van mijn partner is in 2017 gestolen met daarin zijn rijbewijs. Met dit rijbewijs is een abonnement bij Tele2 afgesloten en nooit betaald. Nu zijn wij al vijf weken bezig met Tele2 met de bewijsstukken zoals aangiftes en bewijs van aanvraag nieuw rijbewijs bij de gemeente.
Bkr zegt dat Tele2 een verzoek kan doen van verwijdering bkr registratie en dat het dan binnen 24 uur geregeld is.
Tele2 zegt dat we op de stapel komen en maar af moeten wachten wanneer het wordt geregeld. Zij willen ons geen voorrang geven en het maakt hun weinig uit dat wij straks met vier minderjarige kinderen op straat staan.
Wij bellen bijna iedere dag met Tele2 om ons aub te helpen maar er gebeurd niets. Inmiddels heeft de politie al gebeld en naar een speciaal mail adres gemaild maar nog steeds geen antwoord van Tele2. En als je ze belt sta je minimaal een half uur in de wacht waarna je weer afgepoeierd wordt tijdens je gesprek. Je moet geduld hebben wordt er gezegd. Maar we hebben nog 2 weken dan moet onze hypotheek rond zijn anders gaat de koop van ons huis niet door.

Als Tele2 het oplost

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.verveer