Klacht: Al 2 jaar geen klant meer en ontvang nu opeens weer een factuur

op 05 juni 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben al 2 jaar geen klant meer bij Tele2. Wij hebben destijds opgezegd vanwege alle ellende en gedoe met Tele2. Abonnement opgezegd en alles afgehandeld..

En wat schets nu onze verbazing… na 2 jaar ligt er opeens weer een factuur in de bus voor een vaste telefonie abonnement en bel altijd pakket.

Op 22 mei al met Tele2 gebeld en er werd door hen aangegeven dat zij inderdaad niets op onze naam zagen staan. En dat wij ook al 2 jaar geen facturenbetalingen hadden gedaan omdat alles was opgezegd. Met andere woorden er was intern iets bij hen misgegaan, maar ze konden nog niet ontdekken wat.

De automatische incasso voor de factuur kon niet meer worden stopgezet. Dit was al heel vreemd want de factuur zou pas over een aantal dagen worden geincasseerd. De incasso moest dan ook gewoon doorgaan en dan zou ik te zijner tijd mijn geld wel terugkrijgen als de zaak was opgelost.
Ik heb geeist dat ze de zaak vooraf zouden oplossen, omdat ik geen factuur wenst te betalen waarvoor geen enkele bestaansrecht bestaat.
Maar dit was volgens Tele2 niet mogelijk. Eerst betalen en dan wordt het opgelost.

Door mijn ervaringen met Tele2 in het verleden heb ik dit natuurlijk niet afgewacht en gezorgd dat er door Tele2 geen incasso kon plaatsvinden. En wat schets nu mijn verbazing… er ligt nu betalingsherinnering op de stoep met sommatie tot betaling anders gaat het naar de incasso.
En als ik dan betaal wordt ik niet afgesloten, betaal ik geen kosten voor heraansluitingskosten, geen incasso en voorkom ik registratie bij Stichting Preventel.

Maar ik heb helemaal geen aansluiting!!!!! Ik heb al 2 jaar helemaal niets meer bij Tele2.

Als Tele2 dit niet per ommegaande oplost dan ga ik maar mijn rechtsbijstand inschakelen, want ik ben dit soort praktijken van Tele2 nu wel meer dan zat!

Als deze spookfactuur uit hun administratie wordt gehaald!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Krul