Klacht: abonnementsgeld

op 02 mei 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw

Op 25 mei 2018 is mijn echtgenoot helaas overleden.
Mijn echtgenoot had een abonnement bij Tele 2 met telefoonnummer 06 36345216.
Door omstandigheden ben ik er pas achtergekomen dat er nog steeds iedere maand abonnementsgeld wordt afgeschreven van de rekening voor het abonnement van mijn overleden echtgenoot.
Ik heb de klantenservice gebeld en zij adviseerde mij om d.m.v. van dit klachtenformulier het teveel aan abonnementsgeld terug te vragen. Dus vanaf de datum van overlijden tot heden.
Gegevens van mijn overleden echtgenoot zoals hij als klant staat geregistreerd zijn:
A.M.F. Kortekaas
Houtwerf 49
3451DD Vleuten
Telnr:06 36345216

Graag reactie naar akortekaasdekuiper@ hotmail.com

Met vriendelijke groet,
Anneke Kortekaas – de Kuiper
Email: akortekaasdekuiper@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

Als het teveel betaalde abonnementsgeld terug gestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Kortekaas