Klacht: Aanvraag Abonnement

op 05 juni 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Heermevrouw

Ik heb dit abonnement met 06nr 06-36124570 geannuleerd binnen bedenktijd termijn er is geen sprake van verlenging maar een nieuwe aanvraag voor een abonnement. dit ook meedere malen laten weten

in de winkel is er een formulier ingevuld om mijn naam te whitelisten maar hier geen reactie op gehad inmiddels is reactie gekomen het volgende maar dit bericht is na annuleren geschreven maar dit gaat niet als er geen aanvraag loopt of aansluiting actief is.

Ik heb eerder geaccepteerd dus begrijp niet waarom het nu niet lukt om een aanvraag te doen. Zoals ik ik jullie heb laten weten sta ik niet bij Experian geregistreerd

Graag ontvang ik z.s.m bericht van u

Met Vriendelijke
Florin Hilberink

Gewenste Oplossing:

Niet iemand zomaar afwijzen zonder goede reden.

iemand die niet staat geregistreerd niet zomaar afwijzen als degene niet bij experian staat geregistreerd

dat mijn naam gezuiverd wordt en wordt gewhitelist

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Florin95