Klacht: Aanschuiven douanecontrole

op 11 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht Easyjet EZY 1835 vanuit Manchester landt op Schiphol met vertraging van 70 min. Dan worden we door een overijverig personeelslid in de verkeerde rij gepositioneerd. Na een vlucht van 50 min schuiven we 1u10min aan voor identiteitscontrole.Dit samen met een vlucht van Japanners uit Moskou met visa, vingerafdrukken,stempels enz
Hoe komt het dat wij met een Belgische identiteitskaart zo lang moeten aanschuiven? Heb geen probleem met controle maar wel met de organisatie ervan.

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernadette Stippelmans