Klacht: Aanschafprijs telefoon 2x afgeboekt

op 10 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het bestellen van een telefoon bij Tele2 is in eerste instantie de verkeerde telefoon geleverd. Wij hebben toen een tweede telefoon besteld en de eerste teruggestuurd (ontvangst is bevestigd door Tele2).
Tele2 heeft ook de tweede telefoon in rekening gebracht en van de rekening afgeschreven a EUR 600,-.
Sinds juli 2018 hebben wij het bedrag van EUR 600,- van de eerste telefoon niet terugontvangen. Wij hebben inmiddels negen! keer contact gehad en tevens een officieel klacht bij Tele2 ingediend. Niets, maar dan ook niets gebeurd er na de vele toezeggingen die helpdesk medewerkers aan de telefoon doen.

Gewenste Oplossing:

Als wij het geld van de eerste teruggestuurde telefoon terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronwen