Klacht: 3e keer in 7 maanden onterecht afgesloten wel betalen!!!

op 05 februari 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben eind juni 2019 verhuisd, dit is door gegeven anders zou ik op het nieuwe adres geen tele2 hebben. Helaas tot 2 keer toe afgesloten sorry rekening was dubbel oude en nieuwe adres overigens nieuwe bewoners hebben kon geen tele 2 maar vandaag of ben ik de schuldige en MOET IK DAT MAAR BETALEN OF EEN REGELING AFSLUITEN !!! Dacht het niet , hun maken die fout en eissen nu ik die 7 maanden betaal waar ze niet leveren en ik niet woon!! Ondertussen zit ik zonder tv,telefoon en internet. Makkelijk een andere mobiele telefoon provider anders kon ik niets meer ook geen noodzakelijke dingen maar de betalingsn gaan gewoon door ook al ben je afgesloten. Walgelijk!!!!!!!!!!!!

Als ik per direct aangesloten word, hun papier een maand gratis internet tv en telefoon doen . En erkennen dat hun die fout maken niet ik!!!!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique 1976