Klacht: 1891

op 25 juni 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg in eens voor de MAAND Mei 2020 wat in juni automatic afgeschreven wordt een te Hoge overdreven Dan de vorige maanden.. Hoge rekening. Van een dienst nummer 1891.die ergens toegang weet te vinden op je mobile telefoon.. Ik bel om te vragen of Tele2 weet welke bedrijf 1891 is. Willen ze niks over kwijt? It enige wat ze zeggen je waarschijnlijk heb je een informative dienst gebruikt.. Een verschil van 62 euro.. Mijn maandelijks mobile. Is in 1 maand gestegen van 20 naar 82 euro? Van een nummer die Ik niet Ken? En ook geen hoogte van krijg. En mijn eigen profider tele2 doet geen moiete hier om te achter Halen of deze 1891 wel een legal praktijke was. Zag veel melding en van deze bedrijf die mensen belt. Ergens technisch weten hun hoe ze dit kunnen doen? Ik Wil Alleen weten of deze gasten wel een kvk hebben en wat voor service dit is wat zoals zij zeggen Ik gebruikt heb voor wel een uir Lang? Dan Zou Ik dat wel herinner hebben. Misbruik maken van de corona tijd. Deze gasten moeten aangepakt Worden. Ze maken duppe van mensen.. Ook veel jongeren weten niet hoe en wat er gebeurt Al’s ze phising bericht krijgen of gebelt worden
En zij er voor moeten DRAGEN.? Help ons aub.. Dit moet gestopt Worden.. Ook tele2 moet Dan kwaliteit leveren hierop ons beschermen.. Anders kunnen we de contract hierdoor ontbinden. Een tele2 medewerkers zegt aangifte te doen.. Zo ze kennen deze 1891 dan
EEN Andre zegt contact te zoeken met ene Google. Ik bel een nummer 0205320641 die Ik van hem kreeg..had Ik een Engels sprekende man die mij vraagt om op mijn huis computer te gaan inloggen. En hij Zou mij instrukties geven. Waar Ik Dan vervolgens een bedrag naar hem Zou storten en hij Zou mij Dan vertelle over Wie 1891 is? Waarschijnlijk werken een Paar con artist bij tele2 die samen met Google werken om de boel hier in Nederland te bestelen. Wij moeten Als bevolking samen leaving en OVERHEDEN dit moeten onderzoeken en laten stoppen.Er Worden zo veel onschuldige mensen die een vaste contract hebben de duppe van service phising of gebeld met rara nummer.. Waar Hoge rekeningen Worden gelegt op een vieze on EERLIJKE manier.. Wij Al’s costumers willem it recht Dan om zonder kosten af te zien van de contract en. Daar moeten wij Dan ook recht hebben. Om ons zo te kunnen beschermen. Wij de optie hebben om de contract te ontdoen. Ontbinden

ER wordt misbruik van de situate op ons uit geoefend hier.. Ze kunnen Dan van alles rekenen. Dan willen de telecom bedrijven hier ook nog niet zelf hun best voor ons doen Al’s hun klant met contract… En sturen ons maar door Al’s yoyos.. Dit mag niet gebeuren… Wij Al’s contract burgers moeten beschermt Worden in ons rechten.. En telecom bedrijven moeten hun best gaan doen om deze praktijke te stopped.. Er zijn veel ouderen. Jongeren. Alleen staande de duppe nu. Vooral met een BIJSTAND (vrijwilligers werk en lage inkomers. Maar ook de werkende.. Aub sla alarm.. Dit moet via de wet goed geregeld Worden deze gasten doen it op een snieky… Huigelachtig manieren.. Bestelen van burgers in hun recht..

Past bij lage inkomen
Daarom name we deze contract.. Maar niet dat ze ons gaan be spelen in eens?

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door love55555