Klacht: 1891

op 24 juni 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

geachte Tele 2,de hele maanden betalen we netjes de bedrag per maand die het zelfde is.ook weten we precies wat we bellen?heel raar deze maand is in eens de bedrag hoog dan de vorige? vreemd.ook als we vragen om welke nummer dit gaat? wat we zouden gebeld hebben?krijgen we geen hoogte? De nummer 1891 staat erop meer niet,welke bedrijf dit is?of IT een Legaal bedrijven met KvK?wat voor bedrijf?wat hebben we nu dan gebeld?met 1891? de app gebruiken we pas vandaag toevalig omdat ik ineens gemerkt heb dat de bedrag 82 euro staat? erg raar Dit?we willen gewoon weten welke bedrijf dit is geweest? We hebben even dit nummer gegoogeld, en er schijn veel mis te zijn van fraudeurs, scams die mensen bedriegen?we weten niet hoe zij er door zijn gekomen om i ons reken afschrift te zijn?velen schrijven via Google hierover dat deze nummer een scam is?en natuurlijk gaan wij niet betalen wat we niet kennen gedaan te hebben?en we gaan hiervoor zo ver naar de rechter dan het niet anders kan?en als Tele2 hier mee te maken heeft, zal dit ook fijntjes naar voren moeten komen wie er binnen Tele2 ziet te scammen met Google?dit kan en mag niet verder gaan dan wat er al aan schade is gedaan bij velen via Google en via Tele2 en andere telefoon bedrijven…we zullen er alles aan moeten doen samen om onze gegevens en vertrouwen naar onze Tele2 te kunnen behouden…natuurlijk ook om te kijken of we wel verder willen gaan met zaken doen samen…we hebben al contact gezocht met Google en wachten af van hun over dit vreemde nummer?we Zullen uitleg nodig hebben, en willen weten wat voor bedrijf dit nu wel is?of er ubberhoud een bedrijf is die legaal is aan het opereren? Zover is er alleen slecht nieuws hierover te lezen?scamers, fraudeurs”’we hopen dat Tele2, omdat wij hun Klant zijn dit ook goed uit gaan zoeken?hoop dat Tele2 voor haar klanten op kan komen en haar klanten beschermt Dam zulke praktijken.en dat wij geen rekening gaan betalen die niet klopt. Ook van Tele2 willen we weten op schrift wat voor bedrijf dit is. Het naam nummer is 1891 en wat ze doen? Als een klant met het contract hebben wij recht dat Tele2 ons dit schriftelijk toe stuurt met de uitleg.

Hoop dat u ons klacht serieus neemt anders nemen we contact met de advocaat die zal inzien of deze fraude/scam niet via Tele2 medewerkers loopt dan hebben jullie de poppen aan het dansen en dat willen we u besparen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door love55555