Klacht: Tele2 zo slecht, ver vandaan blijven!

op 01 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu heb ik al maanden het probleem met tele2 dat ik geen inzage heb tot mijn verbruik in de bundel. Nu heeft dat geleid tot een onbetaald factuur uit februari. Via de sms van tele2 sturen ze me een betaligsherinnering met een link naar mijn bundel uit 2013, dat is lang geleden dat ik tele2 had… nu heb ik het factuur via een hele omweg kunnen betalen, alleen ben ik nu dan wel afgesloten.

Op 28 april is het factuur betaald, volgens tele2 ben ik pas 5 mei weer bereikbaar.

Ik heb nog nooit zo veel ellende, tijd en irritatie gehad van een provider. Wees verstandig en blijf weg bij tele2.

Gewenste Oplossing:

Z.S.M ontbinden van het contract bij tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnold