Klacht: TELE2 stuurt onterecht incasso kosten

op 24 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 heeft mijn mail gestuurd met de 2x openstaande bedragen + rekening nummer waar het naar toe overgemaakt moest worden.

Rekening nummer bleek niet juiste te zijn wat in de mail stond.
Het ging wel om een rekening nummer van Tele2 maar voor een 4g netwerk!
Kort nadat ik de betalingen had uitgevoerd kwam er incasso brief binnen €40 erboven op.
(TELE2 is HEEL SNEL met incasso brieven!! )

Mijn telefoon nummer is meer dan 10 dagen geblokkeerd geweest voor uitgaande oproepen. door een FOUT van Tele2.

nu zijn we meer dan 1 maand verder en nog steeds staan de 2 factureren open.

Tele2 zegt: we kunnen niks doen, omdat dit bij de incasso bureau in behandeling is!
Incasso zegt: wij hebben uw bewijzen bij Tele2 neergelegd en kunnen niks voor u doen!

Op het moment dat je belt, kun je niet worden geholpen direct aan de lijn ivm oude netwerk (3g)
Maar wordt je terug gebeld binnen 15 minuten.
1x keer belden een medewerker veel later op dan 15 minuten, 1x is er niet terug gebeld. en 2x is er wel keurig binnen 15 minuten gebeld.

Ik ben tevreden als Tele2 per brief zijn excuus maakt, en mij een schade vergoeding geeft van €250,- voor het onterecht blokkeren van mijn sim kaart voor uitgaande gesprekken.

De overige acties welke niet juist zijn verlopen, zal ik accepteren.

Het gaat mijn erom dat de telefoon zo lang geblokkeerd is geweest.
Ik heb niet over al die keren dat ik gebeld heb naar Tele2.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zlatan1122