Klacht: Tele2 incasseert verkeerd bedrag en sluit klant af voor € 1,00 openstaand

op 01 december 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ben onlangs overgestapt van Hollandsnieuwe naar Tele2 met een twee jarig abonnement en een telefoon. Het abt kost € 21 en de telefoon € 1. Ik krijg maandelijks een factuur voor € 22 die automatisch wordt geïncasseerd door Tele2. Alleen incasseren zij geen € 22 maar € 21 door een foutje in hun software. In oktober heb ik zelf € 1 overgemaakt en de programmatuur zou in orde worden gemaakt. Ook eind november wordt weer het verkeerde bedrag afgeschreven. Nu wordt ik echter ineens afgesloten omdat ik twee keer € 1,00 heb openstaan. Overleg gevoerd met Klantenservice en dat was uiterst klantonvriendelijk. Alleen als ik nu nogmaals € 2 overmaak dan zijn zij bereid om mij binnen 5 werkdagen weer aan te sluiten! Omgekeerde wereld. Er eerst een puinhoop van maken en dan je klant vragen om het op te lossen. En een beetje sneller om je eigen geblunder goed te maken, ja dat gaat niet!

Per direct weer aangesloten worden en een excuus voor het eigen falen. Verder zo snel mogelijk hun software op orde brengen, zodat dit volgende maand niet weer gebeurd.....................

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evedom