Klacht: Tele2 heeft zijn zaken niet op orde

op 19 januari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het begon allemaal toen ik een mobiel telefoonabonnement afsloot bij Tele2. De eerste paar maanden ging het goed maar daarna niet meer. Door mijn bank worden bedragen die worden afgehaald als ik in de min sta teruggestort. Tot nu toe geen probleem. Maar als ik bij Tele2 mijn telefoonrekening daarna wil betalen als ik niet meer in de min sta gaat het fout. De ene maand kwam het op een “reserve”-rekening, waardoor ik het bedrag nog een keer over mocht storten naar een ander rekeningnummer diezelfde dag en dat bedrag pas voor mijn volgende rekening verrekend werd. Terwijl ik het gewoon op tijd naar gen overgemaakt had.
Ook ben ik een keer zonder waarschuwing afgesloten, zonder enige herinnering o.i.d. En de aansluitkosten zijn niet weinig; 35 euro.
Al met al ben ik uitermate ontevreden over Tele2 en het liefste wil ik er vanaf, maar mijn abonnement loopt nog tot november dit jaar…

Gewenste Oplossing:

Abonnement per direct stopzetten zonder verdere kosten.

Reactie van de melder van de klacht xlovelyliesz

3 jaren geleden - Tot op heden heb ik geen reactie van Tele2 mogen ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door xlovelyliesz