Klacht: Telaat komen

op 25 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Of de bus 365 van leiden naar Leiderdorp in plaats van 16:59 gewoon om 16:39 kan komen al drie keer op rij moet ik eens proberen op werk dank u

Gewenste Oplossing:

Gewoon op tijd .... 5 min later geen brobleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 augustus 2016 om 19:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Niet leuk om te lezen dat je vandaag extra reistijd hebt ervaren met lijn 365 van Leiden naar Leiderdorp. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de buschauffeur melding heeft gemaakt dat er door ernstige verkeersdrukte onderweg, met vertraging is gereden. Ik zie ook dat de bus inderdaad 18 minuten later dan de officiële vertrektijd is vertrokken. Het kan voorkomen dat door verkeersdrukte onderweg de bus enige vertraging oploopt.
Waarvoor excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd die je hebt ervaren! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mongol