Klacht: tel verzekering nieuwe tel gehad blijkt een oude gerepareede te zijn

op 05 juli 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

mij samsung s6 had een scheur schade was goedgekeurd ik kreeg een NIEUWE tel.
niks nieuwe tel kwam ik achter toen ik de tel kreeg meteen met opstarten bleef hij hangen tel hoort goed te zijn ?helemaal zijkant is zilver rest goud hoort helemaal niet ..hoort helemaal goud te zijn , en de scherm boven in leek hij al eerder uit elkaar gehaald is geweest hij niet volledig aan sluit op de tel… tel beeld is ook raar platter dan eerst.
telefoon word mega heet met opladen alsof hij gaat ontploffen.
ik bel meteen op moet ik een reset doen zo gedaan paar dagen geprobeerd, nee hoor blijft het zelfde … ik bellen nu word hij opgestuurd voor reparatie hun sturen rotzooi kapotte producten van een ander…wat aan de tel toegegeven werd nog erger .. ze niet kunnen garanderen dat het een nieuw toestel is. waar ik wel recht op heb wat beloofd is?en waar ik een verzekering voor betaal lijk mij is goede service …nu gaat hij naar reparatie verder kan ze niks doen ?ben ik weken telefoonloos wat niet kan ik ben hartpatient. heb kinderen vakantie.
ik wil gewoon een nieuwe tel waar ik recht op heb … wat beloofd is.
ik word gestraft mij tel stuk is gegaan heb een verzekering betaal ik dik voor en krijg ik een niet nieuwe oude tel van een ander is geweest terug en word ik gestraft.
met een slechtere tel dan mijn oude tel met scheur die tel was top verder op scheur na 65 eur eigen risico betaald… voor een verrot toestel terug te krijgen ik vind dit niet kunnen klantonvriendelijk . had ik liever nog me oude tel gehouden en die zelf laten maken ben ik nog goedkoper uit maar was de tel teminste goed.
ik vind dit onmenselijk en onterecht en voldoet niet aan voorwaarden.
ze zeggen je een nieuwe krijgt dan moet dit een nieuwe zijn punt geen oude tel van een ander god weet wat daar mee is gebeurd

ik een gewone echte nieuwe tel krijg zoals is beloofd echte nieuwe geen oude rommel..en de tel word omgeruild ik gelijk bereikbaar ben niet weken hoef te wachten

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 05 juli 2016 om 15:13 geantwoord

Beste Mevrouw Couvee,

Zoals met u besproken.

Ik kan me goed voorstellen dat u hier niet blij mee bent. We gaan uw toestel met spoed repareren, mocht dit niet naar wens zijn dan zullen wij u een alternatief aanbieden. We zullen tevens een terugkoppeling geven aan onze leverancier over uw bevindingen.

Groeten,

Tim van Dynasure Wecare

Heeft op 05 juli 2016 om 15:32 geantwoord

U heeft net gebeld maar ik ben nog steeds ontevreden..ook dat u geen andere oplossing bied die terecht is ... u zei kunt hem opsturen voor reparatie .. komt de tel nog slecht terug krijgt u pas een nieuwe.. Ik vind ik recht heb zo en zo op een nieuwe tel niet als hij niet gemaakt kan worden of al hij nog niet goed is na reparatie ..het is geen nieuwe tel terwijl ik een nieuwe zou krijgen?.. punt...krijg ik een gemaakte tel van een ander dat is al niet de afspraak ...de tel zit niet goed in elkaar.. is traag is kwam kleur niet goed en word heet met opladen is niet mijn schuld maar het bedrijf.... en krijg ik geen nieuwe... Ik mag er voor opdraaien..
Het bedrijf mij rommel toe stuurt kan ik ook niks aan doen .. Ik verwachte een nieuwe tel volgens de afspraak niet afgedaan gemaakte goed van een ander?.. Ik ben nog ontevreden ik heb gewoon recht op een nieuwe lijkt mij ...het ook net als jullie ook niet mijn fout is ... hoef ik niet met een oude tel te zitten van een ander die slecht is was mijn vorige tel met scheur in scherm nog beter dan dit ... het gaat er om ik gewoon in totaal geen gemaakt toestel van een ander wil ik betaal genoeg geld voor voor gewoon een nieuw goed toestel .

Bericht van Dynasure

10 maanden geleden - Mevrouw Couvee, Aan de telefoon heeft u aangegeven akkoord te gaan met de aangeboden oplossing, ik kan uw reactie dan ook niet helemaal plaatsen. Wij hebben alles voor u in het werk gezet voor een snelle oplossing. Bedankt voor uw geduld.

Bericht van Dynasure

10 maanden geleden - ....

Reactie van de melder van de klacht jd 55

10 maanden geleden - u kunt mooi vertellen u bent akkoort gegaan dat ben ik niet dat is mij in de mond gelegd want een anderen oplossing bieden jullie niet ik vind dit schandalig . ik zei ik er niet mee eens ben zo aan de tel tegen meneer die er niet naar luisterden en met de reparatie bleef aan bieden dan nog niet goed dan pas een nieuwe ok kan een redelijk aanbod zijn..in jullie zicht maar ik vind dit raar.. ik zou een nieuwe krijgen klaar ik wil niet verder mer een oude die gerepareerd is.. ik wil gewoon gelijk een nieuwe daar waar ik recht op heb. als hij goed gemaakt is blijft het punt het een oude van een ander is en er is mij een nieuwe beloofd punt. nog erger vind ik u zegt de klacht is opgelost jullie sturen mij een oude tel van een ander ik recht heb op een nieuwe dit is mij beloofd dat punt gaat het om een mondelingen afspraak is ook een afspraak en ik zou een nieuwe krijgen. . niet een oude gerepareerde van een ander anders had u net zoo goed mijn eigen tel kunnen laten maken. ik ben nog steeds erg erg boos erg ontevreden en voel me enorm opgelicht dit is ook oplichting en geen juiste handeling bij deze klacht. ik vind dit erg mensonvriendelijk en heb recht op wat mij is beloofd u bent akkoord gegaan mij een nieuwe tel te leveren geen oude van een ander. dan hoort u het netjes op te lossen als dit fout is gegaan en de klant een nieuwe tel toe te sturen en geen reparatie . ik moet nog 2 jaar doen met de tel en wil een nieuwe want mijn eigen tel was ook nieuw had hem net 3 mnd. en ja vervelend ook voor jullie hun een oude opsturen maar ik ben verzekert bij jullie en het is fout gegaan en verwacht ik een directe correcte oplossing niet een reparatie en ik ook nog niet me tel heb en bereikbaar ben ik heb hem namelijk voor mij gezondheid hard nodig en daarom heb ik deze nieuwe tel 3 mnd terug gehaald bij t mobile mijne was ook nog nieuw en wil ik geen tweede hans goed

Reactie van de melder van de klacht jd 55

10 maanden geleden - ik kan me gewoon niet voorstellen dat een apparaat die niet goed is geleverd een ouder apparaat ook nog.. u dan het enige voorstel geeft is om hem eerst te repareren in de plaats van mevrouw u krijgt een nieuwe , ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij, ik snap wat u zei tegen mij wij kunnen er ook niks aan doen dit apparaat hebben wij ook zo geleverd gehad, maar eigenlijk zou u er wel iets aan kunnen doen .. ik vind u kan hun bellen en zeggen ze een nieuwe opsturen omdat zij u klant niet blij hebben gemaakt met een oude telefoon. dan had u beter mijn oude telefoon kunnen laten repareren met de scheur dan was ik minder tijd en ellende kwijt geweest dan nu. en had ik gewoon nog een snel werkend goed apparaat verder gehad, ik snap niet als jullie een nieuwe telefoon aanbieden jullie accepteren ze oude telefoons naar de klanten op sturen. daar zou dan meer kijk op moeten zijn jullie kunnen geen nieuwe tel beloven als het geen nieuwe is. dan heeft de klant het recht om van te voren te weten dat je kans hebt je een ander gerepareerd apparaat terug krijgt, zeg dan geen nieuw apparaat en laat de klant dan zelf kiezen wat zij willen.. een ander apparaat of hun eigen apparaat,dat gemaakt word zo voelt het voor een klant dat je flink opgelicht word. ik heb deze tel ook zelf net paar mnd ..en nu moet ik het met afgedaan goed doen van een ander, ik had graag dan zelf de keuze gemaakt als ik wist het geen nieuw apparaat zou zijn wat ik terug kreeg .. ik vind dit gewoon niet terecht en niet kunnen tegenover jullie klanten. ik vind dat ik echter niet onredelijk ben , maar met u eens ben ik het helaas ook niet maar u geeft mij geen andere keuze , kunt u zeggen u bent akkoord gegaan.. maar u gaf ook geen andere optie dan alleen repareren nog niet goed dan pas nieuwe.. en bleef praten hoe vervelend het is ook voor u en u bedrijf is ja vervelend maar ik denk het eerder vervelend is voor u klanten.. als deze voorgelogen word en er gouden berg beloofd word en je met een rotte appel er vandoor gaat . dit is mijn punt die ik wel even duidelijk wil maken aan u, als u zei u krijgt een nieuwe tel was ik akkoord gegaan vol mondig.. maar nu zo vind ik het echt onterecht . want u stelde niks voor wat moet ik dan? ik zei eerst ik wil een nieuwe maar dat ging niet op??

Alle klachten die gemeld zijn door jd 55