Klacht: Tekort geld terug bij een retour

op 27 september 2016 over Vloerenbedrijf DR vloer Cruquius in de categorie Vloerbedekking

Bij de aankoop van de vloer bij DR vloeren heeft mijn moeder (72) om een korting gevraagd. De vloer die zij wilde kopen was bij een aantal concurrenten goedkoper. Zij heeft een korting gevraagd zodat de prijs hetzelfde is als de concurrent.

De verkoper van DR vloeren heeft aangegeven dat zij de vloer voor de prijs van 22,50 kunnen aanbieden.

Op de offerte heeft de verkoper met allerlei toevoegingen en crediteringen de korting verwerkt. Met daarbij nog de opmerking, \”zo, nu heeft u zelfs nog wat meer korting\”.

Voor de zekerheid is er wat extra laminaat besteld en een ondervloer. (waarbij er door mijn moeder vooraf al is aangegeven dat deze waarschijnlijk niet nodig is). Door de verkoper is heel duidelijk aangeven, \\\”alles wat je niet nodig hebt, kun je gewoon terugbrengen\\\”.

Bij het retourneren van de ondervloer en de pakken laminaat is er nu te weinig gecrediteerd.
De korting is nu veel lager geworden door het vreemde gegoochel met boekingen en crediteringen op het voorstel, om zo aan de korting te komen.
Allerlei \\\”gratis\\\” artikelen worden nu in minder gebracht op retourneringen.

Hierdoor verdwijnt de toegezegde korting als sneeuw voor de zon!

Wees nou gewoon eerlijk. Kom je afspraken na. Heel simpel, 22,50 per m2. Niet meer, niet minder.

Dat betekent een bedrag van 97 Euro op de rekening van mijn moeder.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald_GT