Klacht: Tegoedbon bij retourneren

op 16 juli 2019 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een bh geretourneerd waarvan ik twijfelde of je het kant etc. goed door kleding heen zag en ik had dat thuis even met wat outfits getest. Maar toen kreeg ik een tegoedbon, iets waar ik me niet van bewust was en iets wat ik ook een vrij ouderwets beleid vind. Je weet dit eigenlijk pas na aankoop als het onderaan het bonnetje staat en ik had dit graag voor de aankoop willen weten dan had ik het gokje niet willen wagen. Ik heb namelijk een lastige maat en mijn maat is er vrijwel nooit in winkelser zijn uberhaupt amper bh’s in mijn maat die mij goed staan. Maar wat blijkt, de tegoedbon kan alleen in winkels besteed worden. Dit staat overigens ook niet onderaan het bonnetje wat lijkt mij wel belangrijk is om te vermelden. Ik baal er heel erg van dat ik nu een hele tijd kan wachten tot ik dit geld misschien ooit kan besteden.

Gewenste Oplossing:

Het liefst het geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Hi Nicky,Op 16 juli jl. heb je van ons een mail gehad betreft een oplossing. Met vriendelijke groet, Customer care

Alle klachten die gemeld zijn door Nicky Tromp