Klacht: Tegoedbon

Aggienes op 10 juli 2020 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Ik ben al jarenlang vaste klant bij Hunkemoller en de laatste jaren bestel ik meestal online. Nu was ik in een winkel en ik wilde graag een nieuwe bikini. Ik had er al een van Doutzen die perfect zat dus ik koos voor hetzelfde merk. De winkel ging bijna sluiten en ik had zoiets ik pas thuis wel
De bikini zat dus voor geen meter en ik heb het 2 dagen later teruggebracht. Tot mijn verbazing kreeg ik een tegoedbon! Ik zei, huh, ik wil mijn geld terug. Maar de verkoopster zei dat dit niet ging, terwijl ik zag dat een klant naast mij wel haar geld terug kreeg, dus ik had dat aan. Maar de verkoopster zei dat dit een online bestelling betrof. Echt belachelijk! Maar goed, ik ging naar buiten met een tegoedbon van 53 euro. Nu wil ik online iets bestellen maar ik kan niet betalen met deze bon! Wat is dit dan voor onzin! Ik vind dit heel slecht en klantonvriendelijk! Nu moet Ik verplicht een winkel in om iets uit te zoeken. Gaat nergens over! Tegoedbon is tot daar aan toe maar zorg er dan ook voor dat je hiermee ook online kunt betalen.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn aankoopbedrag retour heb of dat ik deze bon online kan besteden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Agnes, wij hebben u een mail gestuurd. met vriendelijke groet, Hunkemoller CustomerCare

Alle klachten die gemeld zijn door Aggienes