Klacht: Tegoedbon

op 06 oktober 2017 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Na het retourneren van een combi bosmaaier met een technisch mankement kreeg ik alleen de keuze uit een veel duurder exemplaar of het apparaat retour en de waarde in de vorm van een tegoedbon.
deze bon blijkt alleen geldig bij van Cranenbroek in Dongen en ook nog eens op naam uitgegeven dus in principe niet overdraagbaar.
als je meer dan 100 km vandaan woont en geen overbodige spullen wenst te kopen ben je dus gewoon je geld kwijt.
Fa Cranenbroek is vrijwel niet telefonisch bereikbaar (alle optie is het telefoonmenu geprobeerd) ze hebben kennelijk goed opgelet bij de TV reclame van die verzekeringsmaatschappij.

als ik gewoon mijn geld terugkrijg bij een aankoop die om wat voor reden dan ook met beider instemming ongedaan gemaakt wordt.
iemand opschepen met een tegoedbon is zeer verwerpelijk.deze voorwaarde zie (of realiseer je) niet bij aankoop van een machine en doet zich pas voor op het moment dat het een miskoop blijkt te zijn.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rooi1343@planet.nl