Klacht: tegoedbon

op 25 juli 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte LS,

Bij aankoop werd mij verteld, dat als het artikel niet past, er een tegoedbon wordt gegeven.
Ik neem aan dat u bekend bent met de wet en regelgeving, daar is een rechterlijke uitspraak over geweest, dat, mits artikel onbeschadigd en met de juiste bon retour komt, u ten allen tijde de klant het geld MOET teruggeven.
Wat er nu gebeurt, is oneigenlijk ( bij wet verboden) gebruik maken van klantenbinding.
Daarbij nog een kleinere opmerking, jullie willen klanten binnenhalen met een pasje, het is toch gebruikelijk dat dit gratis is, en niet de betrokkene 1 euro betaald.

Gewenste Oplossing:

Pasje gratis en gewoon geld retour en niet zo moeilijk doen.
Volg de wet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Hunkemoller

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Neven, wij hebben u een aparte mail gestuurd m.b.t. uw klacht. met vriendelijke groet, Hunkemöller Customer Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 01 september 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zoals hierboven vermeld