Klacht: Tegoed Groupon niet kunnen gebruiken ivm Corona

op 02 juni 2021 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Cadeau gekocht voor mijn partners verjaardag Microdermabrasie behandelingen ter waarde van 150 euro. Toen wij maar de aanbieder gingen bleek dat de huid van mijn partner niet geschikt was voor deze behandeling. Ik heb toen gevraagd om restitutie dat was onmogelijk en toen brak corona uit en konden wij geen gebruik maken van het tegoed nu gaan langzaam bepaalde zaken weer open en willen we het tegoed gaan gebruiken en is het tegoed compleet verdwenen? Hoe is dat mogelijk , ik will graag alsnog gebruik maken van het tegoed nu het weer kan! Ik hoop dat men dit per direct rechtzet!

Ik ben tevreden als het tegoed wordt herstelt rekening houdend met de Corona perikelen van bep ondernemingen die gesloten waren en waar wij geen gebruik van hebben kunnen maken?!?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht DennisAl

1 maand geleden - De klantenservice heeft het toch opgepakt en direct opgelost chapeau , daar zijn we erg blij mee!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DennisAl