Klacht: Tegenwerkende vakman

op 14 juli 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

De vakman die namens Brugman de badkamer komt plaatsen (Besseling) werkt op alle fronten tegen. Hij weigert de muren te betegelen omdat het zogenaamd vloertegels zijn, wat niet het geval is. In het toilet komt hij voor de muur plotseling tegels te kort, waardoor hij die muur niet af kan maken, terwijl de juiste hoeveelheid tegels is bestelt en bezorgd. Hij beloofd vandaag klaar te zijn met de badkamer, maar is vandaag in het geheel niet komen werken waardoor er vertraging opgelopen wordt met de rest van de afwerking van het appartement. En als we proberen hem aan te spreken hierop krijgen we te horen: “dan doe je het toch lekker zelf!” De vloer in de douche zou voorzien worden van speciale antislip tegels, maar die blijken van een andere maat te zijn als de rest van de vloertegels en nu weigert de vakman deze anti-slip tegels te leggen. Andere tegels bestellen kost wederom minimaal twee weken, terwijl de vakman dit probleem (indien hij echt een vakman zou zijn) drie weken geleden al had kunnen voorzien omdat drie weken geleden hij begon aan de badkamer en alle spullen er toen al waren.

Ik zou tevreden zijn als Brugman zorg draagt dat de badkamer en toilet worden afgewerkt volgens de afspraken die we met hen hebben gemaakt en binnen een week, door een andere vakman. En ik wil Brugman adviseren deze vakman niet meer in te huren voor hun klussen, want het is een drama met deze man afspraken te maken of uberhaupt te communiceren over dingen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 18 juli 2017 om 15:45 geantwoord

Beste mevrouw Raams,

Spijtig om te horen dat de montage van uw badkamer niet naar wens verloopt. Dit is zeker niet de bedoeling. Uw melding heb ik doorgezet naar mijn collega\'s van het opleverteam met de vraag om contact op te nemen met de aannemer.
Er van uitgaande dat er met hem naar een passende oplossing wordt gezocht zodat u zo snel mogelijk kunt gaan genieten van uw nieuwe badkamer.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 19 juli 2017 om 18:54 geantwoord

Ik had om een andere vakman gevraagd. Zoals ik al schreef is de oplossing die de vakman zelf te bieden heeft duidelijk. Tot twee keer toe was zijn advies: \\\"dan doe je het toch lekker zelf\\\". Ook betreur ik dat uw medewerkers montageteam contact hebben opgenomen met mijn moeder, die van dit hele gebeuren ernstige hyperventilatie aanvallen krijgt. Daarom had ik mijn eigen contactgegeven bij deze klacht geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door Corry Raams