Klacht: tegen vallende vakantie

op 02 juli 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

geachte sunweb ik ben op vakantie geweest op 12 juni tot26 juni .bij me man 3 operaties26.ik wil even mijn verhaal kwijt.na 8ziekenhuis opnamens en 3 opperatie en bij me man 3 opperaties.waren wij wel toe aan een heerlijke vakantie.mij man nog nooit op vakantie geweest dus ook nooit gevlogen. uw begrijp een hele stap om aan mij te vragen om eens op vakantie te gaan.wij kwamen bij jullie terecht we gingen naar bolero park.uw moet weten na dat ik geboekt had dag keek waar we heen gingen zag er zo mooi uit.we kwamen aan in de avond erg moe maar blij keken even rond in het apparttement en dachten nou is niet zo netjes maar goed wij even op het balkon kijken ik schrok keek tegen een witte muur aan zag verder niks.wat klachten gemeld maar na twee dagen kon ik die muur niet meer zien dacht bel rebbeca even dat is een medewerkster waar sunweb trots op mogen zijn.goed geregeld ik mocht de volgenden dag na een gesprek met de mannerge naar een ander apparttement hij kwam niet vriendelijk over begreep ons niet we hadden het mooiste apparttement nou sorry wij hadden het slechste.maar goed kreeg een ander boven de vuil containers die snachts geleegt worden en de linnen wagen kwam ook nog even laat in de avond waardoor mijn man snachs wakker lag maar goed ik wilde me niet laten kennen aan de man dus namen we maar voor lief.mij man kom de eerste avond binnen zeg hij ik heb net 1grote tor dood getrapt blijkt kakkerlak ik hoorder er steeds meer over de mensen werden verhuist naar hotel samba bij wie er 1 in de kamer was gezien nou ik kan uw vertellen dat heeft onze vakantie flink beinvloed je kijk de hele dag of je er geen 1 in je kamer had.ik zou niet over willen komen als een zeurpiet maar ik was echt niet de enigste die klachten had .op site staat dat er een zandstrand is maar dat is niet zo het zijn steentjes niet prettig hoor dus geen strand voor ons over de afstand maar niets te zeggen en de trap van 17 trede.er staat ook op de site dat je kamer 1keer in de week schoongemaakt word ook niet dus ging is aan de mannerge vragen waneer dat gedaan werd hij zei word niet gedaan je moet de lakens op de gang liggen krijg je schoon mag je zelf weer je bed opmaken weet niet of dat bij jullie bekent is.dan het zwembad nou ook niet schoon hoor word volgens mij niet schoongemaakt zat smorgens vroeg op maar zag niet dat ze het schoonmaakten randen zijn erg vuil .en de jacuzzi stinkt 1keer ingeweest.en of het nog niet genoeg is word ik ziek kunnen julie niks aan doen mijn kreeg pijn in me nieren dus moest eerder naar huis weer 200 euro. ik denk nerveusiteit.deze vakantie heb mij een hoop geld gekost jammer.ik wil niet zeuren of vervelend doen maar vond dat jullie dit moesten weten kan altijd lering uitgetrokken worden.uw mag best weten ik heb tegen rebbeca gezegt als jullie een goede naam willen blijven houden zou ik stoppen met bolero park. dan zeggen de mensen ja maar het was niet duur wat vewacht je dan nou ik was 850 kwijt dan mag je toch wel wat verwachten.ik hoop bij deze dat uw er wat aan heb.want ik had goede service van jullie bij de boekingen.bij voorbaat dank anja van liempd.respect voor rebbeca.

Alle klachten die gemeld zijn door anja1101