Klacht: Tegen vallende service/garantie

op 11 februari 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

We hebben 5 jaar geleden een bed met matrassen aangeschaft bij “swiss sense”
de eerste 2 jaren geen problemen mee gehad, na 2,5 jaar gingen de matrassen inzakken.
we hebben hier melding van gemaakt en dit is netjes verholpen door nieuwe kernen te plaatsen in de pocketveer matrassen.
Nu ruime 2 jaar later weer hetzelfde probleem, alleen nu is de service een stuk minder, “buiten garantie” volgende swiss sense.
Na uitleg van onze kant van de vorige actie van 2 jaar ervoor en veel contact/uitleg wil men ons het probleem niet verhelpen.
Uiteindelijk willen ze ons nieuwe matrassen leveren met een aanzienlijke bijbetaling van onze kant. Hier kunnen we niet mee akkoort gaan.
Nu ligt er een voorstel op tafel dat de korting die ik krijg (kleine bijdrage) op de nieuwe matrassen dat ik die kan besteden bij een swiss sense winkel.
Met andere woorden zelf al zouden we voor de oplossing nieuwe matrassen gaan wint/verdient swiss sense er weer aan.

We waren tevreden als men ons de matrassen kostenloos zouden vervangen voor dezelfde met weer een nieuwe garantie periode!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:48 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door KGroothuis