Mijn Klacht:
Via MediaMarkt een blender gekocht met een actie van 20 euro teruggaaf. Code werkte niet via de site waarop de teruggaaf kon regelen, dus Tefal gemaild. Drie keer via de site gemaild wel te verstaan. Na twee maanden en dus drie mailtjes verder, gebeld. In eerste instantie nergens mijn mailtjes terug te vinden. Ah nee, toch wel ineens. Maar dan blijkt dat ze mijn terug hebben gemaild (nooit ontvangen, maar goed…misschien in de spambox) met de reactie: uw eerste mailtje waarin u uitlegt wat er aan de hand is, kunnen we niet meer terughalen. Kunt u uw vraag nog een keer via de site insturen….had dus sowieso nix aan het antwoord. Maar nog erger, de actie is afgelopen en de telefoniste van Tefal kan niets meer voor mij betekenen. Lang leve Tefal, zo verdien je dus je centjes als miljoenen bedrijf en draai je de gewone burger een poot uit. Walgelijk. Het lijkt wel alsof het zo gemaakt is: codes die niet werken, mailtjes die niet aankomen of in de spambox, maar we gaan vooral niet klantvriendelijk even bellen….ik moet voor nop al mijn gegevens achterlaten.
Gewenste Oplossing:
Als ik alsnog het beloofde bedrag m.b.t. de actie kan ontvangen, want op basis daarvan heb ik de blender gekocht. Eerlijk eerlijk!
