Klacht: Tefal igenio performance heeft defecten.

Mevr. Heinze op 24 september 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 20 maart heb ik een tefal igenio performance pannenset gekocht bij cool blue. Nu 6 maanden later, werken de handvatten niet meer. Ze blijven klem zitten op de pannen. Terwijl dit soepel hoort te gaan. Op de handvatten zitten ook roestplekken. Op 3 van de 6 pannen laat de verflaag los. Ik heb hierover de klantenservice gebeld en de situatie uitgelegd. Hun oplossing de handvatten terug sturen naat tefal.?
En in de tussentijd koken zonder handvatten?
Dat is volgens waar de hele tefal serie om draait. 2 handvatten die je afwisselend gebruikt op de diverse pannen.

een nieuwe goed functionerende pannenset of restitutie van mijn geld.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 07 oktober 2020 om 14:43 geantwoord

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Je bent ondertussen in contact met onze klachtenafdeling én hebt op meerdere review sites een review geplaatst. Wij hebben je al van reactie voorzien.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Mevr. Heinze

Heeft op 24 oktober 2020 om 13:46 geantwoord

Belachelijke oplossing

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Heinze

2 jaren geleden - Het is nog steeds niet opgelost. Ik stuur alle pannen terug naar tefal, tefal gaat het dan zelf oplossen met cool blue

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Heinze