Klacht: Teezilly

op 04 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Ik heb vorige week een trui besteld bij teezilly alleen zou ik beircht krijgen als die opgestuurd zou worden. Ook heb ik bij volg je bestelling gekeken en daar blijft staan dat de trui nog bedrukt word.
Ik kwam een paar dagen geleden op deze site en ik zie dus dat dat bij hun vaker gebeurd dat ze wel geld ontvangen maar geen bestellingen leveren.. ik zag ook het telefoonnummer van teezilly hier staan dus ik heb geprobeert te bellen. Dan krijg je gelijk een bandje wat word afgespeeld en je word gewoon verzocht om de pagina te bezoeken want daar staat alles op en dan word er opgehangen. Ik heb wel vaker via adyen betaald en altijd ging het goed alleen bij deze niet.
Ik zou graag mijn geld terug willen van die trui want ik heb ook al een paar mails gestuurd maar ik krijg nergens reactie op en die trui zie ik waarschijnlijk ook niet komen..

Ik zou graag of mijn geld terug willen of nou eindelijk bericht krijgen dat die trui of onderweg is en dan wil ik daar natuurlijk wel bewijs van of dat die nu eindelijk binnen zou komen want ik betaal er niet voor niks voor!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:25 geantwoord

Geachte Natascha Dieleman,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nataschaa-xx