Klacht: Teezilly

op 04 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb vorige week een trui besteld bij teezilly alleen zou ik beircht krijgen als die opgestuurd zou worden. Ook heb ik bij volg je bestelling gekeken en daar blijft staan dat de trui nog bedrukt word.
Ik kwam een paar dagen geleden op deze site en ik zie dus dat dat bij hun vaker gebeurd dat ze wel geld ontvangen maar geen bestellingen leveren.. ik zag ook het telefoonnummer van teezilly hier staan dus ik heb geprobeert te bellen. Dan krijg je gelijk een bandje wat word afgespeeld en je word gewoon verzocht om de pagina te bezoeken want daar staat alles op en dan word er opgehangen. Ik heb wel vaker via adyen betaald en altijd ging het goed alleen bij deze niet.
Ik zou graag mijn geld terug willen van die trui want ik heb ook al een paar mails gestuurd maar ik krijg nergens reactie op en die trui zie ik waarschijnlijk ook niet komen..

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag of mijn geld terug willen of nou eindelijk bericht krijgen dat die trui of onderweg is en dan wil ik daar natuurlijk wel bewijs van of dat die nu eindelijk binnen zou komen want ik betaal er niet voor niks voor!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Natascha Dieleman,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nataschaa-xx