Klacht: Action camera valt uit

Monique 1982 op 04 augustus 2021 over Technosmart in de categorie Electronica - Camera's

Mijn zoontje had gespaard voor een action camera. Deze gevonden via een website en gekocht. Het merk is technosmart. Deze viel na 30 sec uit continu. Een andere gekregen. Die doet precies hetzelfde. Al met al vee teleurstellingen voor een kind van 10. Retour is geen probleem service van de website waar hij is gekocht is perfect. Maar omdat we 2 Canada’s met hetzelfde problemen zijn denk ik dag er een oplossing moet zijn in de instellingen. Technosmart gemaild. Ze willen mij helaas niet verder helpen. Dit is toch erg zonde… wellicht een makkelijke oplossing maar niemand wil ons helpen.

Als er iemand mee wil kijken wat er evt aan de hand is en of het toch opgelost kan worden zodat wij de action camera kunnen gebruiken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Technosmart

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Technosmart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique 1982