Klacht: Technische problemen bij boeken vluchten

op 02 augustus 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Vanmorgen wil ik een return ticket boeken Ams – Girona (Spanje). Dit ging heel lang goed, alleen het allerlaatste moment kreeg ik de volgende melding op mijn scherm ‘Oops … Something went wrong.’ Ik heb nog even gewacht en vervolgens gebeurde er niets en kon ik niet meer terug. Ik heb een foto van de melding gemaakt omdat ik al aanvoelde dat dit weleen mis kon gaan. En jawel ik kon opnieuw boeken, tegen een veel hoger tarief!!!
Ik heb gebeld, werd toen doorverbonden door iemand in Portugal die niets voor mij kon betekenen. Uiteindelijk weer opnieuw een nummer van Transavia hoofdkantoor opgezocht en gebeld en gevraagd naar jullie klachtenafdeling ook daar kreeg ik weer iemand aan de telefoon – Henna – die mij niet verder kon helpen. De toon van deze dame vond beneden alle peil, ik werd zeer onvriendelijk benaderd, gevolg was dat ik ook een andere toon ging aanslaan. Lang verhaal kort: veel tijd – energie – ergernis en telefoonkosten kwijt en geen oplossing. Jawel een nog duurder ticket! Advies: stuur een klacht in via internet. Ik heb zelf ook een drukke baan en heb geen tijd voor dit soort zaken. Maar wil wel maandag 7 aug naar Girona en het weekend van 12 augustus weer terug naar Nederland tegen een decent tarief. Ik neem aan dat jullie mij hierbij gaan helpen. Jullie kunnen mij – liefst vandaag/vanavond – nog bellen op nummer 0653719050. Nogmaals ik reken op jullie support in deze. Groet, Jacqueline van Eyndhoven

Wanneer ik tegen een decent tarief een retour ticket naar Girona kan boeken vanuit Amsterdam. (7 en 12/13 augustus).

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvaneyndhoven