Klacht: Technisch mankement

op 04 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag 2/10 een bestelling geplaatst in GB en op 3/10 rond de middag door UPS opgehaald met de melding dat mijn pakket op 4/10 geleverd zou worden en wat ook voor mij nodig was.
Alles netjes kunnen volgen via track en trace, alles liep goed, tot ik deze morgen nog eens de track en trace pagina opende en zag dat er ‘s nachts een technisch mankement was geweest. Nu, ik begrijp dat zoiets kan gebeuren, maar ik dacht dat het voor zo’n firma zoals UPS toch geen probleem zou zijn om dit op te lossen. Tot nu toe is de status nog altijd hetzelfde en zit mijn zending in Duitsland.
Ik probeer al de hele dag te bellen met UPS Belgie maar alle medewerkers zijn constant aan het bellen, via twitter en Facebook contact gezocht maar daar krijg je de standaard antwoorden.

Mijn zending zoals eerst vermeld op tijd ontvangen, wat vandaag niet was, morgen dan wel

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:52 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. De verzender in de UK heeft dan wel op 2 Oktober een label aangemaakt, echter uw pakket is pas op 3 Oktober aan ons meegegeven. Vanwege een Technisch issue heeft de vlucht op dit dag niet kunnen vertrekken uit de UK en helaas is uw zending hierdoor 1 dag vertraagd.

Uw pakket is vandaag aangekomen en zal vandaag bij u worden aangeboden.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Familyoffour