Klacht: onbeschofte behandeling

op 08 oktober 2012 over techinworld.com in de categorie Internetshops - Elektronica

een legging gekocht in een actie, blijkt niet te passen dus etrug gegaan om een andere maat te halen. op de bon staat niets over het retourneren van artikelen, dus ik vraag of er nog een maat groter is, maar die is er helaas niet, dan een andere ook goed, maar toen ging de eigenaar dus over de rooi want uitverkoop mocht niet geruild worden, kijk maar hier staat het ( klein briefje op de toonbank geplakt). dus ik vraag wat het probleem is om deze om te ruilen voor een andere legging, dat is nou eenmaal onze “bedrijfs polici” he??????? ik vroeg wat het probleem dan was, ik had de legging 24 uur geleden gekocht en hoefde geen geld terug maar gewoon een andere legging, nou als ik dat dan perse wilde dan moest ik er maar 1 pakken … geen legging in mijn maat dus, dus ik verder de winkel rond gekeken en een leuk shirt gevonden wat duurder was, dus ik wilde die n bijbetalen. Dacht ik dat hij eerst over de rooie ging, maar dat was nog niets blijkbaar, want toen werd hij pas echt boos. PARDON???? ik betaal toch bij????? nou als ik dan zo reagerrde kreeg ik ook geen andere legging mee en was hij er klaar mee! als ik nou vroeg om mijn geld terug, of na 4 weken kwam ruilen, snap ik dat een winkel dat weigert, maar om zo aggresief te keer te gaan terwijl ik echt redelijk was gaat me te ver. dus bijdeze een waarschuwing voor Differenza in Hilversum, ze verkopen geen unieke merken, dus als je iets leuks ziet koop het dan ergens anders!

gewoon een normaal beleefde reactie, en een simpele omruiling of bijbetaling was voldoende geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door riose