Klacht: te weinig voor wat ik betaald heb

op 07 augustus 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

twaalf dagen Adalusie, 1.eerste dag is weg nacht vlucht.
2. twaalf uur van de kamer, dit kan ik nog wel volgen, maar dat je dan de rest van de dag niet meer gebruik mag maken van de faciliteiten,(behalve het zwembad) vindt ik buiten proporties. we hadden een avond vlucht.
in deze heb je twaalf dagen all in geboekt maar het wordt niet waar gemaakt.

twaalf dagen voor 2682 euro
ander halve dag niet kunnen gebruiken

2682 gedeeld door twaalf dagen is 223,5 euro
andere halve dag niet kunnen gebruiken 1,5 maal 223,5 euro = 335,25 euro
dit vorder ik van u.
wacht eerst uw reactie af,mocht dit negatief zijn dan gaan we andere stappen ander nemen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 08 augustus 2016 om 14:01 geantwoord

Beste meneer Lang,

Ik snap dat het jammer is als je niet alle dagen gebruik kunt maken van de faciliteiten/verzorging. Wanneer je door een late aankomst en/of een vroeg vertrek een maaltijd mist, is hiervoor geen restitutie mogelijk. Dit staat vermeld in onze voorwaarden: http://zon.sunweb.nl/reisinfo/#Verzorging. Je hebt geboekt en betaald voor een vakantie van 11 nachten. Je bent op 25 juli voor 00.01 uur aangekomen op de luchthaven en op 5 augustus vertrokken vanaf jouw bestemming voor 00.01 uur. In dat geval is er geen compensatie van toepassing.

Ik begrijp dat mijn antwoord teleurstellend kan zijn. Ik hoop dat u toch met een goed gevoel terugkijkt op uw vakantie in Portugal.

Team Webcare

Heeft op 08 september 2016 om 21:18 geantwoord

u verschuilt zich achter de regels, u zou iets voor een trouwe klant moeten doen

vrg joop

Alle klachten die gemeld zijn door joopvakantie2016