Klacht: te weinig tijd voor aansluiting met de trein

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zondag 24 December wil ik graag van Bolsward naar Heerenveen reizen. De eerste bus rijdt dan om 10.24 uit Bolsward. om dan de Trein naar Zwolle te nemen heb ik precies 3 minuten de tijd om met bagage de trein van 11.32 te halen. Eigenlijk niet te doen. De bus rijdt zondags ook maar 1 keer in het uur. Kan dit nou niet anders geregeld worden, zodat ik meer tijd heb om de trein te halen en niet om een half uur te wachten op de volgende trein. Met dit weer is het al geen pretje.

Graag meer tijd om bij aankomst in Heerenveen meer tijd te hebben voor de aansluiting met de trein. Ik ben anders veel te veel tijd kwijt met al het reizen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 15:36 geantwoord

Beste Mevr.Witteveen,

Wat jammer om te lezen dat je het niet tevreden bent met de aansluitingen op (bus) station Heerenveen. Ik zal van je klacht een melding maken naar de makers van de dienstregeling. Echter kan ik niet garanderen dat er wijzigingen plaatsvinden. Een wijziging in een dienstregeling heeft ook gevolgen voor anderen aansluitingen.

De bussen rijden op zondag maar 1 keer per uur, omdat er minder reizigers zijn op zondag.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Witteveen