Klacht: te weinig gehad van mijn bestelling

mevrouw
ik heb mijn bestelling vandaag gehad maar de doos is niet open geweest als de bpost gebracht heeft maar in de doos zitten maar 18 stuks mondmaskers in en normaal zitten er 50stuks maar die doos was niet gesloten die was open .sory maar ik denk dat gij de rest nog gaat leveren
anders ga ik ze terug sturen en moet ik niets meer hebben van voordeelvanger.
dank u denyse

ik ben tevreden als ik alles gekregen heb maar nu ben ik niet tevreden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VoordeelVanger.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VoordeelVanger.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VoordeelVanger.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VoordeelVanger.nl

Heeft op 28 mei 2020 om 10:45 geantwoord

Goedemorgen,
Dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat uw pakket beschadigd en geopend is aangekomen, dat is uiteraard niet de bedoeling!

Voor dit soort zaken kunt u het beste meteen even een mailtje sturen naar onze klantenservice zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgepakt.

Wij ontvangen graag een foto van het door u ontvangen pakket, deze kunt u mailen naar onze klantenservice samen met uw ordernummer.
Wij zoeken dat uiteraard naar een gepaste oplossing voor u!

Wij zien graag uw reactie tegemoet.

Team VoordeelVanger.

Heeft op 28 mei 2020 om 17:45 geantwoord

ik heb zo dikwijls een email gestuurd
over de mondmaskers dat ik maar in de doos maar 18stuks zaaten inplaats van 50stuks nu zou ik moeten een foto sturen maar dat kan ik niet want de doos was gesloten als ze geleverd is van post nl het moet gebeurd zijn bij jullie als ze het niet willen geloven zal voordeelvanger voor goed voorbij zijn voor mij .
dank u denyse huylebroeck.

Bericht van VoordeelVanger.nl

3 maanden geleden - Goedemorgen, Wij hebben mail contact gehad over en weer, en zoals aangegeven zullen wij dit op een gepaste wijze oplossen voor u.Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Team VoordeelVanger.

Alle klachten die gemeld zijn door denyse [email protected]