Klacht: Te weinig bussen van en naar zuyd hogeschool heerlen

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Er worden te weinig bussen ingezet van het busstation Heerlen naar Zuyd Hogeschool Heerlen. Dit lijdt tot veel ongemak onder de vele studenten die vaak een half uur op een bus moeten wachten totdat er weer een bus komt die naar of langs zuyd gaat. Dit resulteert vaak in het te laat komen in lessen. Wat ERG frustrerend is voor zowel student en docent.

Wanneer er genoeg bussen worden ingezet in de morgen zodat alle studenten optijd komen en terecht kunnen in een bus

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 12:51 geantwoord

Beste Nina,

Jeetje, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Niet leuk dat je hierdoor steeds te laat komt in de les. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

^JK
Arriva Webcareteam

Heeft op 18 september 2017 om 20:54 geantwoord

Geen concrete oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door ninabremmers