Klacht: Te weinig bussen.

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ga vaak met bus 178 vanuit reeuwijk naar gouda station. Het is nu 2x in 1 week gebeurt dat deze bus te vol is, en door rijd. De bussen rijden 1x in het half uur, dus zet gewoon meer bussen in. Vannochtend was ik op tijd voor de bus, die normaal rond kwart voor 8 zou komen. Bij aankomst, stond er dat de bus pas om 5 voor 8 zou komen. Ik heb toen al een kwartier in de regen gestaan! Toen de bus eindelijk kwam, bleek deze vol en reed door!!!! Wij moesten toen tot 08:19 wachten, in de harde regen !! Dus zet aub rond de ochtendspits (07:00 – 09:00) meer bussen in, want dit kan echt niet.

Als er meer bussen worden ingezet in de ochtendspits. Als de bussen 1x in het kwartier rijden, zouden we dit probleem kunnen vermijden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 20:24 geantwoord

Beste eva.v,

Jammer om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Tijdens de spits zetten we al ons beschikbare materieel in. Helaas hebben we niet een garage vol met reserve bussen staan. Ik heb je klacht in ieder geval doorgegeven in de regio zodat er naar de planning van in te zetten materieel gekeken kan worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijk groet,
Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door eva.v