Klacht: Te weinig alternatief vervoer eindhoven

Steohanie op 25 februari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hoe bestaat het dat doordat de trein niet rijdt op station eindhoven er maar 1 bus richting weert worst ingezet. Zet svp met grote spoed direct minimaal nog 2 bussen in!! Jullie kunnen geen mensen op het busperron laten staan tot misschien over n uur tot 1,5 u een oplossing is gevonden!! Svp met SPOED actie, een bezorgde ouder

Meerdere bussen inzetten als alternatief

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 april 2020 om 08:18 geantwoord

Beste Steohanie,

Onze excuses voor de late reactie. Door een fout zien wij de klacht nu pas.

Ik begrijp uit je klacht dat de NS-trein niet reed en dat de Arriva-bussen vol waren?

Dat is erg balen! Bij een stremmingen of werkzaamheden aan het spoor op een NS-traject is NS verantwoordelijk voor het regelen van treinvervangend vervoer. Het is niet de bedoeling dat al die reizigers onze bussen nemen.

Het is voor ons niet mogelijk om bij onverwachte stremmingen bij een andere vervoerder meer bussen in te zetten. Extra bussen kost tijd en we hebben hier beschikbare bussen en personeel voor nodig.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Steohanie