Klacht: Te vroeg vertrokken

op 29 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou de trein van 08:20 pakken vanuit Winterswijk naar Zutphen. Ik was om 18:17 op station en de trein was al vertrokken. Toen heb ik een half uur moeten wachten op de volgende trein, terwijl het -6 graden was.

Gewenste Oplossing:

Graag uitleg waarom dit is gebeurd. Treinen precies om 08:20 laten vertrekken en dit niet meer laten voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht melissjoe

6 dagen geleden - Tevens graag uitleg waarom dit is gebeurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

We hebben op dit traject vanochtend de nodige verstoring gehad als gevolg van een defect treinstel en een sein- en wisselstoring. Hierdoor reden veel treinen met vertraging. De trein die jij hebt weg zien rijden is zeer waarschijnlijk nog een vertraagde trein geweest. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door melissjoe