Klacht: Te vroeg vertrekken

op 17 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zal proberen netjes te blijven, maar hoe haald de chauffeur het verdorie in zijn hoofd om de mensen te laten staan die over willen stappen vanuit de stoptrein leeuwarden-sneek naar buslijn 47. Lekker een uur wachten op de volgende bus. Bedankt Arriva, geweldige service

17.32 is 17.32

Houd een beetje rekening met overstappers aub

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Goedemiddag Bart, Uit je bericht begrijp ik dat de bus van lijn 47 al was vertrokken in Sneek voordat je kon overstappen vanuit de trein. Ik begrijp dat dit minder prettig is en heb er een melding van gemaakt zodat dit verder kan worden onderzocht. Bij belangrijke overstappen wordt over het algemeen gewacht op de aansluitende dienst. In veel gevallen is het echter niet mogelijk om langer dan drie minuten te wachten omdat anders andere aansluitingen niet meer kunnen worden geboden. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:59 geantwoord

Uit je bericht begrijp ik dat de bus van lijn 47 al was vertrokken in Sneek voordat je kon overstappen vanuit de trein. Ik begrijp dat dit minder prettig is en heb er een melding van gemaakt zodat dit verder kan worden onderzocht. Bij belangrijke overstappen wordt over het algemeen gewacht op de aansluitende dienst. In veel gevallen is het echter niet mogelijk om langer dan drie minuten te wachten omdat anders andere aansluitingen niet meer kunnen worden geboden. ^JE

Alle klachten die gemeld zijn door Bartdraaijer@hotmail.com