Klacht: Te vroeg!

op 29 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu ging de bus niet te laat maar is een keer veel te vroeg!
Bijna te laat op stage!

Gewenste Oplossing:

Als hij gewoon op de tijd gaat die op de website staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Jarno, Wat jammer om te horen dat je bus te vroeg vertrok, waardoor je deze bijna miste. Zou je me kunnen vertellen om welke lijn, halte en welk tijdstip het gaat? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Koekiemonsterxxx